Marketing Strategie

Heeft u hulp nodig met uw Marketing Strategie? Een eigen marketingafdeling opzetten kost veel tijd en geld en is daarom voor veel bedrijven niet de eerste prioriteit. Daarom heeft Storisell de Marketing Manager gelanceerd. Dit is een marketing consultancy oplossing op afstand, waarbij u toegang krijgt tot Storisell als uw eigen marketingafdeling, maar tegen lagere maandelijkse kosten.

Is dit interessant voor uw bedrijf? Laten we dan eens kijken hoe wij u kunnen helpen uw marketing doelstellingen te behalen. Vraag een vrijblijvend gesprek aan via chloe@storisell.com of download onze prijzen rechtstreeks van de website.

Cliënt

XR Tech over digitale ontwerpprojecten van Storisell

Ons interne filmteam heeft een testimonial video gemaakt met Sebastian Kjersén, oprichter en CEO van XR Tech, die met het team van Storisell spreekt over onze samenwerking. Als onderdeel van XR Tech’s marketing strategie heeft Storisell naast verscheidene geanimeerde uitlegvideo’s ook meerdere digital design projecten geleverd aan het virtual reality-bedrijf. Met dank aan het team van XR Tech voor de goede samenwerking.

Cliënt

Whisbi vertelt over de producties van Storisell

Het interne productie team van Storisell heeft de volgende testimonial video gemaakt, waarin Whisbi hun ervaring beschrijft met het werken met Storisell. Whisbi is een wereldwijd bedrijf dat ondernemingen een oplossing biedt voor live-video betrokkenheid. In het interview spreken wij met de marketingdirecteur van het bedrijf, Urska Blagojevic. Wij konden Urska de zorg over het produceren van videocontent uit handen nemen en de videocontent afstemmen op Whisbi’s marketing strategie. Wij willen het Whisbi team bedanken voor de goede samenwerking.

Cliënt

Oxceed vertelt over de producties van Storisell

Deze testimonial video is geproduceerd door het interne team van Storisell voor onze klant Oxceed. Oxceed heeft verscheidene videoproducties en explainer video’s besteld bij het team van Storisell. In deze video vertelt Martin Ericson van Oxceed over hun ervaring met Storisell en wat de videocontent betekent voor hun groeiende SaaS-bedrijf. We willen het team van Oxceed bedanken voor een goede samenwerking.

Marketing Strategie FAQ

Wat is content marketing?

Het is een belangrijke en veelvoorkomende vraag: wat is content marketing eigenlijk? Draagt alle gepubliceerde content automatisch bij aan de content marketing strategie?

Het verschil tussen lukraak content publiceren en content publiceren dat bijdraagt aan je marketing strategie is het creëren van waarde voor je doelgroep met een duidelijk einddoel voor ogen: informeren, interesseren, beïnvloeden, converteren etc. Daarom kun je content marketing zien als een tool om een band op te bouwen met je doelgroep – over tijd. Bovendien gaat het al lang niet meer enkel om content in de vorm van tekst, maar content marketing omvat ook afbeeldingen, video’s – bedrijfsfilm of animatie video’s – maar ook evenementen. Content marketing is dus niet een “quick fix” om snel nieuwe leads te genereren, maar een lange termijn aanpak waarbij je met elke gepubliceerde blog, video of e-book, voldoet aan de informatie behoefte van je doelgroep en zo een diep vertrouwen in het merk creëert.

Waarom is video essentieel voor een succesvolle marketing strategie?

Ten eerste heeft de opmars van video een biologische achtergrond, want wist je dat je hersenen 60,000 keer sneller beelden kunnen verwerken dan tekst? Met onze steeds korter wordende spanningsboog is deze metric erg belangrijk voor het creëren van een succesvolle content marketing strategie. Verder heeft de opkomst van social media en platformen zoals Snapchat, Instagram en TikTok een grote impact gehad op de populariteit van video waardoor het een algemeen geaccepteerd – al dan niet geprefereerd – communicatie middel is geworden.

Het is daarom ook niet verrassend dat een studie heeft uitgewezen dat 92% van de ondervraagde marketeers aangaven dat video content actief heeft bijgedragen aan het vergroten van de product kennis onder hun doelgroep. Hoe beter prospects geïnformeerd zijn, hoe sneller ze de sales cycle kunnen doorlopen. Dus ook al gebruik je animatie video’s hoger in de marketing funnel met als doel om je doelgroep te informeren, video kan een directe impact hebben op je bottomline resultaten. In een eerder artikel delen wij 5 tips voor een succesvolle video marketing strategie.